samedi 10 février 2007

Mise à jour - banque de données

Ma banque de données a été mise à jour:

2 commentaires:

Paul-Émile Larouche. a dit…

Bonjour
Je viens de decouvrir votre blog
J,aimerais bien savoir si Raymond Dallaire est bien celui que je connais
Moi je suis Paul Emile Larouche du Lac St Jean et je suis le frere a Bernard Marié a lousette Tu peux me repondre a paulemile222@hotmail.com Mervi et A+PEL

MLR a dit…

Hello, my name is Marie-Louise Roberge, my father was Raymond Roberge he was born in lac ste Jean to joseph louis George Roberge and Marie Blanche Yvonne Anita Paul Rosanna & Georges Roberge's niece & son.
i believe your ancestor is related to me in some way, as i have been threw this web site a million times. can you contact me please so i can ask you a few questions.
sincerely,

Marie-Louise Roberge,
great great grand daughter of Rosanna Paul, Georges roberge, Stanislas Paul & Leda Morin.
louisepare@live.com